Hola pola, dit is al officieel de laatste deugeniet van dit scoutsjaar. Wij hebben daar al mega van genoten maar kijken toch ook stiekem al super hard uit naar de kampen! Toch sluiten we dit jaar nog af in stijl en gezellig met iedereen samen.
Zondag 7 juni van 9-12u: De Quaeye Werelt🐉⚜️
Heb jij ook al gedroomd over het leven 5 eeuwen geleden?! Wel, dat is niks vergeleken met deze vergadering. We ontdekken hoe ze vroegen aten, sliepen, woonden en spelletjes speelden. Kom zeker af en verander zelf in een echte ridder. Maar pas op, zie dat je niet in een wilde veldslag terecht komt!
Zondag 14 juni van 9-12u: Familievergadering🤠
Als je dacht dat vorige week niet veel gezelliger kon ben je mis! Tijdens deze familievergadering, georganiseerd door onze oudervereniging OP Baloe, mag iedereen mee komen genieten van zo een leuke zondagvergadering. Denk aan je mama en papa, de bomma, de buurvrouw of je beste vriendje van op school of je andere hobby.

Zondag 21 juni van 9-12u: waterspelletjes
Ja, wij rekenen er ook op dat we nu wilde waterspelletjes kunnen spelen. Beeld je het grootste waterballonengevecht in, maar dan nog groter! Vergeet zeker geen handdoek, zonnecre
me, eventueel een droge trui en iets van waterspulletjes om mee te spelen. Bijvoorbeeld een spuitje, wat waterballonen of een waterpistool, maar geen paniek, je hoeft niks nieuws te kopen, wees maar eens lekker origineel met leuke spulletjes die je thuis vindt.
Zondag 28 van 8u50 tot 17u: daguitstap Netepark🤽💦
Deze zondag vertrekken we op de aller- allerlaatste vergadering van het jaar. En die is niks minder dat een crazy daguitstap naar het Netepark. We verzamelen om 9u aan Berchem Station (kant van de Panos). Je neemt zeker mee; je zwemgerief (spannende zwemshort), een handdoek, middageten, een extra snackje, drinkenbus, zonnecreme, een spelletje/ boekje/ …
De uitstap kost 9 euro per persoon. Dit bedrag schrijf je over op onze groepsrekening (NIET de takrekening) BE95 7330 7216 1158 met vermelding ‘volledige naam lid + tak + groepsuitstap’ voor 1 juni. Indien dit bedrag een probleem vormt mag u ons altijd contacteren via mail groepsleiding@xaveriusstrita.be.
Moe maar voldaan komen we om 17u terug aan in Berchem Station.
Inschrijven doe je via volgende link (gelieve dit ook in te vullen indien je zoon/ dochter NIET kan komen) https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScG11286-CriU6qCKEHqaLSz-VEH9ddnBxmKzHOzkJFdUD8ZA/viewform?usp=header
Dit was het dan voor dit scoutsjaar! Fantaseer al maar over de gekke avonturen die je op kamp wilt meemaken!
Groetjes,
De leiding

