Zondag 3/05: stadspel (9:00-12:00)
Jogiiiiiiis wij wonen allemaal in het supermooie Antwerpen. tijd om in het centrum een leuk spelletje te spelen!
Zondag 10/05: derdejaarsspel (9:00-12:00)
Vandaag draaien we de rollen even om want de derdejaars hebben een spel voor ons gemaakt!!! benieuwd naar hoe dat zal zijn? kom dan zeker afV: vrijdag 22/05 (19:30-21:30): smoutenbollenspel
Omdat er vorige keer zo weinig volk was om onze heerlijke smoutebollen te proeven, doen we het spel gewoon nog eens! Neem allemaal 2 euro mee.
vrijdag 29/05 (19:30-21:30) : ijsjesvergadering
WOOOOW wat is het lekker warm in mei. Dat doet me denken aan iets: we moeten nog ijsjes eten als beloning voor de goede eitjes uit maart. JOEPIEEEEEEE
Elke vergadering (tenzij specifiek vermeld in de deugeniet) worden jullie in perfect uniform: hemd, das en groene broek.
xila: +32468594882
Prinsens Benjanina: +32486540132
hermelienwasmachine : +32485625754
Bolivia : +32467046563
generaal Matthipattati senior : +32468463368
jonggivers@xaveriusstrita.be
-> echte namen nog altijd: Alix Ravijts, Benjamin Lambrecht, Hermien De Ceulaer, Olivia Verbiese, Matthias Versijp


